Etichete Label Print

Label Print este o tipografie tip full-service, ce deține capacitatea și expertiza de a oferi o experiență completă în segmentul etichetelor autoadezive, asigurând o compatibilitate optimă între designul etichetei și produsul căruia i se adresează.

Rolul etichetelor este unul decorativ, dar presupune și o bună cunoaștere a materialelor utilizate la ambalaje, pentru a alege un adeziv adecvat ce poate rezista la diversele condiții. La Label Print avem o echipă de specialiști dedicată inovației tehnice dar și creativitătii, pentru a fi în permamență la curent cu ultimele progrese tehnologice.

Etichete autoadezive imprimate

Diversitatea formelor, dimensiunilor sau tehnicilor de imprimare le-au clasat in topul popularitatii, putand deveni cimponenta creativa a marcii produsului, pe orice piata competitiva.

Etichete autoadezive neimprimate

Productia in-house a permis debitarea si stantarea rolelor industriale la dimensiunile dorite de clienti, ce pot fi tiparite ulterior cu ajutorul imprimantelor termice sau ink-jet.

Etichete autoadezive de preț

Odată cu apariția marcatoarelor de preț, aplicarea prețurilor pe produse a devenit un proces simplu și ușor de realizat cu ajutorul rolelor autoadezive ștanțate la dimensiunile dorite.

Etichete autoadezive reclosure

Utilitatea acestor etichete a fost preluată de industria cosmeticelor și a produselor de curățenie datorită adezivului special ce permite cicluri repetate de închideri-deschideri.

Etichete autoadezive de securitate și durabile

Calitatea și tipul adezivului permite imprimarea unor caracteristici de durabilitate, ideale în cazul anumitor echipamente a căror specificații necesită o corectă semnalizare în timp.

Etichete autoadezive în rolă sau în coală

Aceste tipuri de dispunere au permis creșterea vitezei în procesul de ambalare, iar cele în rolă au devenit indispensabile în sistemele automatizate ce optimizează costurile companiei.

Etichete non-adezive (tag-uri, neck hangers, textile)

Tiparul flexografic a permis imprimarea etichetelor promoționale ce pot fi atașate produselor, ce detaliază informații suplimentare legate de oferte, precum și a etichetelor textile.

Etichete de produse

Factorul estetic și util au influențat decizia producătorilor din toate domeniile și industriile să includă eticheta autoadezivă în strategia de marketing și dezvoltare a companiilor.

Rolul tipografiilor care imprimă etichete autoadezive este de a ajuta clienții să fie remarcați în spațiile aglomerate unde competiția pentru atragerea atenției este maximă. Pentru a obține profit, o marcă are nevoie de vizibilitate, și de soluții creative la raft. Utilajele de tipar specializate, echipamentele de ștanțat moderne, și tehnologia, contribuie la imbunătățirea constantă a calității, creșterea durabilității și crearea unei imagini atrăgătoare produsului expus.

Majoritatea etichetelor utilizează ca material suport hârtia, dar pentru mai multă durabilitate se poate comanda polipropilenă, la costuri reduse și o calitate ridicată a imprimării. Alături de materialul suport, cernelurile, disponibile într-o varietate de culori atât CMYK, cât și coduri Pantone, desăvârșesc aspectul fie că sunt cele pe bază de apă sau UV.

Fiecare etichetă are o poveste, care începe de la prima discuție cu clientul, apoi continuă cu consilierea acestuia în alegerea designului și până la imprimarea efectivă și livrarea acesteia conform condițiilor agreate. Povestea este susținută de o echipă de profesioniști și mulți ani în care ne-am autodepășit în imprimarea unor etichete reușite.