site tipografie etichete LabelPrint

site tipografie etichete LabelPrint

site tipografie etichete LabelPrint

   În articolul precedent vă menţionam faptul că Label Print avea în pregătire pentru a lansa o nouă secţiune pentru website-ul său. Această secţiune este construită din dorinţa de a relansa brand-ul din punct de vedere al imaginii şi pentru a oferi utilizatorilor un concept care în prezent nu există pe piaţă. (site tipografie etichete LabelPrint)

Aşadar, reporterii Afaceri Poligrafice s-au întors la sediul Label Print pentru a previzualiza împreună cu domnul Răzvan Lungu Tudor noua versiune a site-ului şi a înţelege cu ajutorul precizărilor din acest articol care este importanţa experienţei inedite oferite potenţialilor beneficiari.

“Clienţii care solicită serviciile Label Print activează în toate ramurile industriale”, ne spune domnul Lungu. Prin intermediul noului site, echipa Labei Print a dorit să exemplifice cu ajutorul imaginilor modul prin care se pot utiliza produsele sale, atât profesioniştilor cât şi celor care nu lucrează în domeniu.

Ideea pe care s-a pus accentul a fost aceea de schimbare izvorâtă din dorinţa de a evolua.

Astfel, de la o simplă schimbare de siglă – adică plasarea literei P mai jos decât litera L pentru a face ca denumirea firmei să fie mult mai evidentă – s-au făcut în final şi alte modificări pe site.

„Am simţit din cererile de ofertă pe care le primim că oamenii nu reuşesc întotdeauna să exprime cu acuratețe ceea ce îşi doresc. Am încercat în acelaşi timp să ne uşurăm şi nouă munca având o astfel de prezentare profesionistă şi să îi ajutăm să se orienteze către ceea ce vor şi ceea ce au nevoie”.

LabelPrint CEO Razvan Lungu
site tipografie etichete LabelPrint

„Ne-am dorit foarte mult să vorbim prin imagini, iar după ce am început să conturăm harta site-ului, ne-am dat seama că trebuie să venim cu ceva nou, cu o poveste. La noi totul are o poveste în spate. Într-o seară căutam un CD şi în cutia în care le păstrez am găsit şi CD-ul cu jocul meu preferat din perioada de sfârşit de şcoală generală-început de liceu, respectiv un quest care se numeşte The Curse of Monkey Island. (site tipografie etichete LabelPrint)

În acest joc este vorba despre un pirat care se află pe o insulă părăsită şi cu ajutorul unor indicii trebuie să găsească soluţia pentru a ieşi din diverse ipostaze în care este plasat în cadrul jocului.

De la acest joc a pornit ideea: să facem o poveste în care beneficiarul se plimbă şi vede exact cum se ajunge la etichetă, cum se folosesc alţii de etichetă şi cum se realizează efectiv o etichetă în cadrul unei tipografii.

Etichel

Astfel s-a născut personajul nostru, pe care trebuia să îl numim cumva. Ne-am amuzat încercând să-i găsim un nume şi practic din această joacă – inclusiv de cuvinte – în care i-am angrenat pe toţi din firmă a luat naştere “Etichel“. Apoi a urmat întrebarea: cum îl îmbrăcăm? Şi aceasta a fost o provocare. Am vrut să îi punem straiele unui producător, ale unui comerciant şi ale unei persoane care ţine foarte mult la etichetă, atât la propriu cât şi la figurat.

Aşa s-a născut Etichel, un personaj simpatic în trei variante de prezentare. Am mers mai departe cu povestea, care durează de 1 an şi jumătate şi este povestea noastră, iar fiecare element din site pe care îl parcurgeţi este contribuţia aproape tuturor oamenilor din firmă, la care fiecare a venit cu câte o idee”.

Aşadar, atunci când accesaţi www.labelprint.ro veţi vedea 2 site-uri: practic lansarea principală de website Label Print – ce este un site la nivel de utilizator obişnuit care doreşte să găsească rapid o soluţie la ceea ce caută, dar care vorbeşte foarte mult prin imagine – şi un al doilea website care prezintă povestea lui Etichel. Primul site este clasic şi tehnic, unde sunt categorisite cu ajutorul imaginilor diversele domenii de activitate cărora li se adresează produsele companiei. (site tipografie etichete LabelPrint)

Orasul Label Print

Însă noutatea absolută constă în faptul că pe pagina home a site-ului principal Label Print se regăseşte o iconiţă care înfăţişează figura lui Etichel, iar atunci când se trece cursorul mouse-ului peste aceasta apare Etichel cu o pancartă prin care îl îndeamnă pe utilizator să îi descopere povestea.

În momentul în care accesaţi acest website cu Etichel veţi auzi o muzică de fundal care nu putea să lipsească dintr-o poveste şi care conţine, printre altele, fragmente din filmele „Piraţii din Caraibe” şi „Războiul stelelor”, care au fost compilate şi unic mixate într-un studio, iar din îmbinarea acestor teme muzicale a rezultat melodia lui Etichel, protejată prin drepturi de autor.

13 Etichel si Orasul Label Print

Grafica site-ului este interactivă şi a fost realizată sub forma unui joc de tip quest, în care fiecare element este prezentat în cel mai mic detaliu, atât sub aspect vizual cât şi auditiv.

Pe prima pagină a site-ului se regăsesc şi cele 3 variante de prezentare a personajului Etichel, respectiv producătorul – Sir Etichel – care ţine foarte mult la timpul de livrare deoarece nu poate să îşi lanseze produsele pe piaţă dacă acestea nu au etichete, negustorul – Bill Etichel – care vrea o etichetă cu un preţ decent, astfel încât cu adaosul lui comercial să poată ieşi în câştig şi clientul – Johnny Etichel – care este personajul principal şi care ţine foarte mult la imagine şi calitate.

site tipografie etichete LabelPrint

Astfel se face diferenţierea între vizitatorii care accesează acest site, în funcţie de serviciile şi produsele de care sunt interesaţi. (site tipografie etichete LabelPrint)

Următorul pas este selectarea personajului, utilizatorul fiind astfel introdus pe următoarea pagină a website-ului unde grafica se prezintă sub forma unei hărţi interactive şi care îl pune pe Etichel în situaţia de a alege ţinutul pe care doreşte să îl exploreze: fie Tărâmul Rătăcit, un loc dezolant şi înfricoşător, fie Oraşul Etichetelor, un loc vesel, plin de viaţă şi îmbietor. Selectând acest ţinut, personajul porneşte în căutarea etichetei perfecte.

03 Etichel si Orasul Label Print
Orasul Label Print
Etichel

Odată ajuns la destinaţie, utilizatorului i se dezvăluie planul animat al Oraşului Etichetelor, fiecare clădire reprezentând în mod sugestiv câte un domeniu de activitate sau o industrie cărora produsele Label Print se adresează: auto moto. magazin alimentar, farmacie. cosmetice, librărie, depozit de vinuri, cofetărie etc.

   Etichel este întâmpinat la fiecare selecţie de magazin de către un negustor al cărui nume face, la rândul său, trimitere la ramura industrială respectivă, exploratorul nostru putând intra într-un dialog specific domeniului cu personaje precum Romulus Somelierul, Frangois Parfumierul, Luigi Cofetarul sau Alexandrina Librăriţa.

În cadrul fiecărui magazin există o prezentare prin imagini a soluţiilor care se pot aplica segmentului de activitate aferent, precum şi o descriere a tehnologiilor utilizate şi menţionarea utilităţii tipului de etichetă.

La realizarea unei etichete trebuie să fie luate în considerare numeroase aspecte, începând cu adezivul – ce nu trebuie să conţină compuşi care pot migra şi intra astfel in contact cu produsul aflat în interiorul ambalajului, fie că este alimentar, farmaceutic sau cosmetic şi făcându-l să fie toxic pentru consumator – şi continuând cu cerneala pentru imprimare şi sigiliul de securizare, care are rolul de a preveni contrafacerea.

site tipografie etichete LabelPrint

De exemplu, este util de ştiut faptul că etichetele care se fixează pe butoaiele cu diverse băuturi trebuie să adere pe o suprafaţă rugoasă şi să reziste într-un mediu umed şi răcoros, iar pentru acest lucru este necesară aplicarea unui adeziv special sau că materialul din care sunt realizate etichetele pentru jucării nu trebuie să conţină substanţe toxice, producătorii fiind obligaţi să deţină diverse certificări care să ateste siguranţa acestor obiecte.

Întorcându-ne în Oraşul Etichetelor, utilizatorului i se oferă la final posibilitatea de a păşi pragul tipografiei Label Print. Practic. Etichel intră în clădire pe un coridor unde sunt enumerate departamentele tipografiei şi poate iniţia un dialog cu membrii echipei, fiecare dintre aceştia fiind reprezentat printr-un personaj animat.

Grafica interactivă, atenţia la detalii, personajele întâlnite şi prezentarea completă a soluţiilor pe care compania le propune diverselor ramuri industriale ne-au rămas în memorie mult timp după ce am părăsit sediul firmei.

Însoţindu-l pe Etichel în căutarea etichetei perfecte am înţeles că modul inovator prin care echipa Label Print a ales să îşi scrie povestea va ridica ştacheta pe plan naţional şi va crea o altă imagine pentru piaţa ambalajelor din România, care vor permite promovarea favorabilă a produselor autohtone şi pe piaţa internaţională.

07 Etichel si Orasul Label Print
site tipografie etichete LabelPrint
site tipografie etichete LabelPrint

Povestea Label Print merge mai departe şi ca oricărei poveşti de succes care se naşte din inspiraţia unor oameni pasionaţi de activitatea lor şi capabili să pună în aplicare concepte nemaiîntâlnite până acum, i se vor “scrie” noi capitole care vor întregi peisajul industriei producătoare de etichete şi le vor oferi beneficiarilor alte şi alte experienţe memorabile.

de Simona Cusă

04 Etichel si Orasul Label Print

Nu uita ca adresa sediului LabelPrint (Tipografie Etichete Autoadezive) o poți găsi aici, iar pentru orice informații legate de etichete autoadeziveetichete personalizateetichete adeziveetichete autocolante sau etichete in general, ne poți contacta la unul dintre numerele de telefon pe care le găsești in secțiunea Contact.

In plus, ultimele apariții sau știri din domeniul tipografiei de etichete, le vei putea găsi în secțiunea Noutăți.
Mai exact, fie că e vorba de: imprimanta de eticheteimprimanta etichete color, consumabile etichetesolutii software sau orice alt program de editare si printare etichete, vom incerca mereu să vă ținem la curent cu noile direcții din această industrie.

site tipografie etichete LabelPrint

site tipografie etichete LabelPrint