Etichete Cosmetice

Un simplu exercițiu de imaginație și putem vizualiza rafturi ce abundă în produse cosmetice. Campaniile publicitare cu bugete alocate extrem de generoase, acțiunile focusate pe identitatea brandului, ani de studiu asupra comportamentului consumatorului, se opresc în fața produselor, când acesta ia decizia de cumpărare. Impactul vizual generat de o etichetă în parametrii calitativi și estetici, în general, și cu preponderență în domeniul cosmeticelor, va influenta decisiv hotărârea dintr-un motiv foarte simplu.

Produsele cosmetice au fost inventate pentru a exploata nevoia umana pentru frumusețe, de aceea femeile, adevărate surse de inspirație pentru inovație în acest domeniu, le aleg pe cele mai frumoase, pentru a asocia imaginea lor cu efectele asupra parului sau a pielii.

O armonie între proprietățile produselor și culorile alese, un mesaj coerent alături de un dinamism eficient în updatarea constantă la cerințele pieței și ultimele descoperiri, va fideliza și va ușură cu siguranță procesul selecției.

SECRETUL UNEI ETICHETE COSMETICE FRUMOASE CARE DUREAZĂ, SAU CUM SĂ ÎȚI CREȘTI VIZIBILITATEA LA LOCUL VÂNZĂRII.

În cazul etichetelor cosmetice, luăm în considerare mai mulți factori pe lângă cei legați de estetică, precum expunerea la temperaturi variabile, medii umede sau utilizări repetate. Avem grijă utilizăm cei mai calitativi adezivi și cele mai potrivite suporturi, în funcție recipienti și conținutul acestora.

Etichetele sunt rezistente la diverse lichide și texturi, și pot arăta impecabil în orice condiții. Indiferent de aplicabilitate, cele șase grupuri de culoare disponibile prin flexografie, pot reproduce fidel cele mai fine elemente de design, dar pot și imprima diferite “artificii” vizuale prin embosare sau imprimare.

Ultimele tendințe se îndreaptă către etichetele complet transparente, sau “no label look”, preferate pentru a conferi impresia de imprimare direct pe recipient.

Susținem eforturile de a crea o imagine atractivă produselor cosmetice, de aceea promisiunea calității este prezentă în toate activitățile noastre. Eticheta se atașează ultima în procesul de producție și ambalare, dar este prima care intra în contact cu clienții, și încorporează strategia de marketing și identitatea produsului, de aceea producția acesteia trebuie realizată de către un partener de încredere care respectă eforturile susținute ce au condus la expunerea pe piață.

Etichetele autoadezive imprimate surprind esență produsului, asigurând o diversitate de culori (CMYK sau Pantone), suporturi de imprimare, precum și tehnologii ce vor contura personalitatea și identitatea. Etichetele pot fi imprimate pe față sau față-verso, cu imprimare inclusiv pe partea adezivă, populare în segmentului produselor cosmetice destinate igienei personale (geluri de duș, șampoane, balsamuri).

Echipa noastră asigura o trasabilitate de la etapă de design și prepress, până la producția acestora respectând standardele de calitate. Șansele de a avea în portofoliul de ștanțe dimensiunile potrivite etichetei autoadezive cosmetice sunt foarte mari. În cazul în care nu se regăsește, vom crea una personalizată la costuri optime.

Datorită imensului potențial al eternului feminin, industria cosmeticelor s-a dezvoltat constant, în mare parte datorită publicității ce a creat un nou efect, acel “glow” asociat cu imaginea frumuseții și încrederii. Prin flexografie, etichetele pot urma același trend.