organizare la birou

Tuturor oamenilor le este greu să țină pasul cu deadline-urile. Sarcinile sunt sensibile în ceea ce privește timpul, iar îndeplinirea termenului limita pentru unele task-uri este la fel de importantă precum finalizarea acestora. Cu toate acestea, ne străduim să respectăm termenele stabilite.

Deși se poate susține că deadline-urile ne fac să ne simțim anxioși și ne cresc nivelul de stres, acestea au beneficiile lor. Ele reduc lipsa de activitate, ne determină să fim mai productivi, mai concentrați și să ne stabilim priorități. Oamenii tind să vă pună la îndoială fiabilitatea, în cazul în care nu respectați termenele limita, motiv pentru care este important să acceptați doar sarcini cu termene realiste. Iată câteva sfaturi care vă vor ajuta să depășiți deadline-urile și să vă creșteți productivitatea.

Planifică-ți task-urile pentru o mai bună organizare

Planificarea are locul său în asigurarea respectării termenelor. Prin planificare, creierul tău a fost programat pentru a cunoaște seria de sarcini necesare pentru a-ți atinge obiectivul și este setat în a le duce la îndeplinire. Cu alte cuvinte, planificarea îți pregătește mintea pentru sarcină.

În timpul procesului de planificare sunt determinate cerințele și etapele. Din informațiile adunate, poți spune dacă sarcina poate fi sau nu realizată. Este important să nu confunzi planificarea cu sarcina propriu-zisă și să nu îți petreci tot timpul doar planificând sarcina.

Stabilește doar termene realiste

Nu există un mod indirect de a o spune, însă dacă deadline-urile nu sunt realiste, cu siguranță nu le veți putea duce la îndeplinire. Dacă este oportun să stabilești termene, asigură-te că sunt realiste și, dacă este posibil, adăugă perioade-tampon atunci când te confrunți cu probleme neașteptate în timp ce lucrezi la un proiect.

Atunci când accepți un nou proiect, trebuie să te asiguri că deadline-urile pot fi îndeplinite pentru a evita astfel probleme inutile, punându-ți în joc credibilitatea. Dacă alegi să ignori termenele limită, nu vei face decât să pierzi clienți sau sume importante de bani și să te pui sub o presiune inutilă, ceea ce la final te-ar putea face să te simți rău în legătură cu proiectul.

Evită distragerile pentru o mai bună organizare a biroului

Când ai deadline-uri, atunci tind să apară distracții care concurează cu timpul dedicat sarcinii. Distracțiile apar sub diferite forme, însă important este să te concentrezi asupra termenului pe care îl ai de îndeplinit și să îți poți menține concentrarea absolută.

Prin evitarea distragerilor, eviți implicit pierderea de timp în realizarea sarcinilor. Odată ce ai reușit să gestionezi această situație, cu siguranță vei reuși să depășești deadline-urile pentru că nu ai pierdut timp pe parcurs.

Evită adăugarea de task-uri suplimentare

Așa cum este firesc, cerințele se schimbă. Cu toate acestea, încearcă să eviți adăugarea de muncă la ceea ce aveai deja în plan. Dacă adaugi mai multe task-uri, probabilitatea de a îndeplini deadline-ul este redusă.

Dacă cerințele s-au schimbat și trebuie încorporate în task-urile deja stabilite, cere să ți se ofere mai mult timp la dispoziție. Mai multă muncă ar trebui să fie corelată cu mai mult timp pentru a-ți permite să respecți termenul limită.

Ce se întâmplă dacă depășești deadline-urile?

Deși nu este indicat să depășești termenele, nu este nimic în neregulă dacă le mai ratezi din când în când. Se întâmplă deseori să nu fie vina ta, însă cu toții avem tendința de a subestima lucrările și de a ne supraestima potențialul, făcându-ne să ratăm deadline-ul.

Dacă ai motive valide pentru care deadline-ul nu a fost respectat, ar trebui să ai parte de înțelegere și termenul să fie prelungit. Pentru a face pe toată lumea fericită, poți adăuga un bonus, chiar dacă nu îți este solicitat.

Organizarea biroului cu stickere decorative

Ai observat vreodată locul de muncă al oamenilor foarte ocupați? Majoritatea sunt tapetate cu sticky notes sau calendare care ies în evidență. În general, oamenii de succes își păstrează întotdeauna sarcinile vizibile, pentru a nu fi uitate cu ușurința.

Mai mult decât atât, există multe persoane care își organizează mult mai bine activitățile și se focusează mai intens pe task-urile la care lucrează, atunci când biroul lor este accesorizat cu stickere decorative. Din fericire, la Label Print, versatilitatea stickerelor decorative este infinită pentru cei care doresc o notă personală adusă spațiului în care își desfășoară activitatea.

Pentru a ține pasul cu deadline-urile trebuie să acorzi prioritatea necesară sarcinilor și să îți stabilești obiective. O planificare adecvată și evitarea distragerilor de orice natură, te poate ajuta să depășești termenele. Dacă alegi să ții cont de sfaturile prezentate, acest lucru te va ajuta în plan profesional și te va transforma într-o persoană de încredere. stickere organizatorice