Etichete reclosure autocolante
Eticheta tip reclosure a fost concepută pentru cicluri repetate de dezlipiri-lipiri, și este parte integrantă din strategia de produs, întrucât susține misiunea de protecție exercitată de ambalaj și oferă o modalitate convenabilă de a păstra prospețimea și caracteristicile de calitate, dar și de a promova marca în același timp.
Apariția etichetelor reclosure a deschis literalmente noi posibilităti de a dezvolta funcționalitatea produselor în domeniul produselor cosmetice, medicale, alimentare și de curățenie, datorită investițiilor în materiale rezistente și adezivi speciali, devenind astfel o emblemă a rentabilității.
Piesa de rezistență a produselor care utilizează etichete reclosure autocolante este adezivul. Condiția de bază este să fie rezistent la elementele din compoziția pachetului, precum apa, esențele de parfum, uleiurile sau alte chimicale cu care intră în contact. Aceasta proprietate a determinat un boom de vânzări în industria dedicată îngrijirii pielii atât adulților cât mai ales a copiilor, unde s-a răspândit la nivel viral prin ușurința utilizării.
În domeniul alimentar, etichetele reclosure autocolante au creat noi standarde de păstrare a prospețimii, fiind preponderent solicitate pentru produsele ce permit reutilizări ulterioare precum orezul, ceaiul și cafeaua.
Specialiștii Label Print vor recomanda pe baza experienței suportul și adezivul ideal pentru fiecare tip de produs.
