Etichete autoadezive personalizate (imprimate)

Catalogate drept o referință în industria ambalajelor, etichetele autoadezive imprimate Label Print au cucerit atenția publicului consumator și loialitatea clienților prin creativitatea design-ului, armonia cromatică, calitatea imprimării, profesionalism și flexibilitate.
„Eu sunt un vizual! Fotografiez textul, iar atunci când sunt pe scenă întorc paginile în minte!”. Acesta era, în esența, răspunsul unui mare actor atunci când a fost întrebat cum își învață textele pentru teatru.
În mod similar, etichetele clare, distinctive și remarcabile sunt fotografiate și memorate în mintea consumatorului precum într-o carte a produselor, datorită unicității elementelor grafice, culorilor, formelor, și dimensiunilor lor.
La Label Print, etichetele autoadezive imprimate beneficiază de cel mai moderne tehnici de producție: tiparul flexografic, digital și imprimantele termice. Flexografia, o revelație în tehnică tiparului, presupune imprimarea pe o varietate de materiale absorbante și non-absorbante, în 6 culori UV sau pe bază de apă, cu rezoluții mari de 150-170 dpi, și cu viteze mari. În acest caz, lucrările cu tiraj mare beneficiază de un raport optim calitate-preț.
Marketerii utilizează culorile în avantajul brandurilor și oferă fiecăruia un strop de personalitate și diferențiere, de aceea investiția în tehnologia flexografica a permis o redare fidelă a acestora, fie că sunt alcătuite din policromie (CMYK), fie că sunt din gamă Pantone.
Etichetele pot lua orice formă imaginată de echipă de creație, având la dispoziție varianta de a crea ștanțe personalizate sau de a alege între cele peste 1500 de modele existențe.


La Label Print, arta de a eticheta are mai multe substraturi. Varianta clasică presupune imprimarea etichetelor autoadezive pe o singură parte, având la dispoziție o varietate de tehnologii speciale de imprimare ce oferă distincție și personalitate: stanțare, embosare, laminare, înseriere, scratch-off, înnobilare cu folii aurii, argintii sau holografice.
Noile tehnologii au creat variante, astfel încât etichetele flexo în rolă sau coală, pot fi față-verso, permițând dublarea spațiului de comunicare prin imprimarea pe partea adezivă, sau piggy-back, utile în promoții sau activități de producție datorită proprietății de a fi dublu-stratificate (stickerul superior este detașabil).
Tipărirea cu ajutorul imprimantelor ce se bazează pe transfer termic, se remarcă prin monocromie și prezintă un avantaj în cazul volumelor mici sau al datelor variabile.
Diversitatea etichetelor autoadezive imprimate și posibilitatea aplicării automate pentru o productivitate sporită în procesul de ambalate, denotă compatibilitatea cu o varietate de aplicații: vinuri, cereale, mezeluri, pui și preparate din pasăre, lactate, pește și preparate din pește, medicamente, produse cosmetice, produse farmaceutice, produse de panificație și patiserie, uleiuri, produse apicole, conserve, s.a.m.d.
Experiența acumulată în toate domeniile de utilizare, a dezvoltat abilitatea echipei de creație dedicate de a oferi un design atractiv oricărui tip de etichetă în funcție de aplicația sa.
