Etichete autoadezive Label Print

Apariţia proceselor automatizate de ambalare a necesitat introducerea unor mecanisme de aplicare a etichetelor de produs, care să reducă timpul şi să simplifice întregul proces. Scopul etichetelor este de a reda identitatea produsului şi de a fi un suport pentru informaţii care să indice caracteristicile acestuia.

Mecanismul etichetelor auto-adezive este unul simplu, dar a revoluţionat industriile producătoare în diferite segmente de piaţă. Substratul, din hârtie sau siliconat, poartă responsabilitatea de a fi îndepartat uşor de pe materialul imprimat. În cazul liniilor automatizate cu viteze mari, se poate realiza din plastic deoarece nu se îndoaie sau rupe uşor precum hârtia.

Etichete autoadezive imprimate

Diversitatea formelor, dimensiunilor sau tehnicilor de imprimare le-au clasat in topul popularitatii, putand deveni cimponenta creativa a marcii produsului, pe orice piata competitiva.

Vezi detalii!

Etichete autoadezive neimprimate

Productia in-house a permis debitarea si stantarea rolelor industriale la dimensiunile dorite de clienti, ce pot fi tiparite ulterior cu ajutorul imprimantelor termice sau ink-jet.

Vezi detalii!

Adezivul este liantul dintre substrat şi materialul imprimat, şi are unul dintre cele mai importante roluri, fiind cel care determină natura etichetei. În functie de mediul în care sunt utilizate etichetele ulterior, şi scop, acestea pot fi de mai mai multe tipuri, precum cele permanente sau cele care nu lasă urme când sunt implicate cicluri repetate de închideri-deschideri precum în cazul etichetelor reclosure. Compoziţia adezivilor este pe bază de apă, UV sau diferiţi solventi pentru formule speciale.

Materialele pentru imprimare sunt variate şi au la baza în majoritatea cazurilor hârtie, dar pentru durabilitate se recomandă cele din polipropilena.

Tehnologia Flexo a permis imprimarea etichetelor cu cele mai creative elemente de grafică, ce pot fi redate printr-o gama variată de culori CMYK sau Pantone cu ajutorul cernelurilor pe bază de apă sau UV.

În cazul unor tiraje mai mici ce presupun monocromie, sunt disponibile imprimantele termice, care utilizează ribboanele de diferite culori şi tipuri. În cazul în care nu se pune accent pe caracteristica de durabilitate, se pot utiliza etichetele direct-termice.

Indiferent de modalitatea de imprimare, etichetele autoadezive şi-au dovedit utilitatea în toate domeniile, contribuind la optimizarea timpului şi a resurselor implicate.

Solicită oferta de preț direct la telefon:

Completează formularul de mai jos în vederea stabilirii ofertei

M

Share This